ولا لينا الف وش ولا بنحب حد يغش انت معايا ولا مش؟

عبرة

لما حد يقولك انك مش هتقدر


بص حوليك
فكر فى كل الاختيارات المتاحة
وخد خطوتك
حاول على قد ما تقدر
وكمل مشوارك
وهتوصل ان شاء الله


هنوصل ان شاء الله




هناك 3 تعليقات:

غير معرف يقول...

قشطة

غير معرف يقول...

اخي العزيز الصغنن( توز فيش)
لا لينا الف وش ولا بنغش انت معايا ولا مش؟
يعني ولا بنخاف ولا بنكش
مممممممممممممممممممممممم
كل سنه وانت طيب يا توز فيش
مع ان شكلك كدة مش طيب
عشان متضخيش انا اخت صديقك المفتكس علي مكتوب
اولا انابحييك علي مدونتك بجد جميلة
لكن كئيبة بالصحراء اللي انت قاعد فيها دي
قال بلوج سبوت قال
انت مدفون بالحياو ليه الانطوائية دي
وبعدين
ماله مكتوب
ولا دي عقدة الخواجه ذي ما قال اخي المفتري المفتكس
انت مش سمعت المثل اللي بيقول

اللي مكتوب في مدونتك لازم يكون في مكتوب
وبعدين انت خايف من ايه؟
ورافض ليه؟
اوعي بكون المفتكس خوفك مني
لالالالالاللالالالالال
متخدش في بالك دة انا ( استعيذ بالله من كلمه انا)طيبة خالص خالص خالص
قال اخطفك قال
انا
اطلاقا
طب دة انا حتي جاية انصحك اهو
انا مش باطلب منك يا سيدي تسيب بلوج سبوت نهائيا
بس بنطلب منك
-وخلي بالك اني اول مرة اطلب طلب من اخويا الصغنن اللي مش هيكسفني قدام (المفتكس) اللي نفسه يشفني مهزومه
ويشمت فيا
انت مش ترضها لي صح؟؟؟
انا عارفة انت جدع وكريم ومش هتكسفني
بص ياسيدي
اليك اقتراحي
انشئ مدونه علي مكتوب وانقل فيها ولو ادراجين من ادراجاتك وجرب والنتيجه
هتكون مفاجاة
مفاجاة حقيقة
بالاضافة للمكسب اللي هيرجع لك من معرفة العديدمن العملاقة علي مكتوب وكم انهم كثيرين
وكمان هتيح فرصة للعدد اكبر من انهم يقراؤا مدونتك وكتباتك
يعني هتستفيد وتفيد
اديك مثال؟؟
عارف
انا عرفت معلومه من مكتوب اتحداك لو كنت تعرفها
؟
المقاومه الجميلة
جميلة ابو حريد
الجزائرية
مازات علي قيد الحياة
ايون
هي الان حية ترزق بالجزائر وترفض اللقائات الاعلامية
هاه
عايز تعرفة الباقي ........
والمزيد من المعلومات انضم لمكتوب وانا هكون اول الطارقين علي باب مدونتك الجميلة علي مكتوب
كل سنه وانت طيب مرة تانيه واسفة علي الاطاله وانا هرجع تاني عشان اشوف الرد علي طلبي واتمني اني لما ارجع ميبقاش منظري وحش زي ما بيقولي المفتكس وتكسفني

تحياتي وتقديري اختك آية اسماعيل

طز بيه بن فش باشا يقول...

أختى الكبيرة اية(مش كبيرة اوى يعنى)
اولا كنت سعيد جدا جدا بتعليقاتك بس انا مش توز انا طز بالطاء ياعالم بالطاء.... يا متعلمة يا بتاعة المدارس...
ثانيا :وانتى طيبة مع انها متأخرة اما موضوع طيب ده مقدرش اقولك حاجة فيه(اسألى المفتكس)
ثالثا: مرسى على المجاملة بتاعتك على مدونتى اهو كنت بجرب بس
بس الصحرا اللى انا فيها دى انسب حاجة ليا لييييه أقولك يا ستى لييه اولا انا بحب الهدوء وشغل الجافا سكربت واللعب فى القالب ومش بدون كتير ... يعنى دى ش عقدة الخواجة ولا حاجة
اما موضوع مكتوب فانا اوعدك انى هفكر فى الموضوع مع انه بيعمل ساعات حركات رخمة كده.
اما موضوع الخوف (لا بنخاف ولا بنكش)
يعنى خافى على نفسك انتى .. وانا قلت اشهد ان لا اله الا الله والبقاء لله لما شفت تعليقك عند المفتكس بس شكلك كده طلعتى مقلب. (افتكرتك هاكر يعنى) كنت هبلغ عنك بتهمة التهديد بالخطف
اما موضوع طيبة ده ... فأشك
و جميلة ابو حريد معلومة جميلة.. وفعلا اول مرة أعرفها(دا لو كانت مظبوطة) وان شاء الله مش هكسفك ولا هكسف المفتكس وأول ما انقل لمكتوب هسيبلك تعليق فى مدونتك بس لو نقلت مش هبقى بنفس الاسم
شكرا يا اية اشوفك قريب

اللسان عضلة تكمن ورائها كل معضلة ... الذي يجادل كثيرا يعمل قليلا ...العباقرة شهب كتب عليها أن تحترق لإنارة عصورها ...وان صاحب حسن الخلق ليبلغ به درجة صاحب الصوم والصلاة...قم للمعلم وفيه التبجيلا كاد المعلم ان يكون رسولا...لا يجب أن تقول كل ما تعرف ، ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول...الحياء جمال في المرأة وفضيلة في الرجل...فاظفر بعلم تعش حيا به ابدا فالناس موتى واهل العلم احياء...رب أخ لم تلده أمي ينفي الأذى عني ويجلو همي